بارون

امشب هوا بارانی است.
امشب هوا بارانی است و من گریه نمی کنم.
امشب هوا بارانی است و من
نه
من امشب می گریم.
شاید دل گرفته ام،همچو ابر بارنی
گشایشی از گریه شبانه بگیرد.
شاید اشکهایم در میان قطرات باران گم شود.
باران اشکهایم را می شوید.
شاید هیچکس نفهمد که من گریسته ام.
اما نه
تو حتماًمی فهمی.
فردا که ببینمت،
صفای آسمان بهاری دلم را خواهی دید
و به نمناکی هوای دلم پی خواهی برد...
نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:26

سلام.
*اگر گریه کنی می گویند کم آورده ای . اگر بخندی میگویند که دیوانه ای ـ اگر به دیگران دل ببندی یک روز رهایت میکنند ـ اگر عاشق شوی یک روز به شکست میرسی ـ اما با این حال یک لحظه باید گریست ُُُُُ دمی را باید خندید . ساعتی را دل بست .
عمری را عاشق بود . که زندگی یعنی همان یک لحظه . همان یک دم . همان یک ساعت . و همان عمری که در بی خبری من و تو می گذرد .... ُُُ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد